Ochrana osobných údajov
Podmienky ochrany osobných údajov
I.
Základné ustanovenia
- Prevádzkovateľom osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) je Chlormont, s.r.o., Pohranice 510, 951 02 Pohranice, IČO 44590130, DIČ 2022753733(ďalej len: „prevádzkovateľ“).
- Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú
Chlormont, s.r.o.
Ing. Michal Kotry
Pohranice 510
951 02 Pohranice
Slovensko
IČO: 44590130
DIČ: 2022753733
IČ DPH: SK2022753733
Web: www.aquanova.sk
E-mail: chlormont@chlormont.sk
Tel. číslo: 0911396414
- Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.
- Prevádzkovateľ nevymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov.
II.
Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov
- Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/la alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia Vašej objednávky.
- Prevádzkovateľ spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nutné pre plnenie zmluvy, za účelom realizácie objednávok, objednaných služieb, fakturácie alebo pre účely doručenia objednávok na kontaktnú adresu.
III.
Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov
- Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je
- plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom podľa § 13 ods. 1 písm. b) Zákona,
- oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. f) Zákona,
- Váš súhlas so spracovaním pre účely poskytovania priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. a) Zákona v prípade, že nedošlo k objednávke tovaru alebo služby.
- Účelom spracovania osobných údajov je
- vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakt), poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť či ju zo strany prevádzkovateľa plniť,
- Zo strany prevádzkovateľa nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle § 28 Zákona.
IV.
Doba uchovávania osobných údajov
- Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje
- po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom a uplatňovanie nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 10 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu).
- Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov prevádzkovateľ osobné údaje vymaže.
V.
Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa)
- Príjemcovia osobných údajov sú osoby
- Podieľajúce sa na dodávaní tovaru / služieb / realizácii platieb na základe zmluvy,
- zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu,
- zaisťujúce marketingové služby.
- Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii.
VI.
Vaše práva
- Za podmienok stanovených v Zákone máte
- právo na prístup ku svojím osobným údajom podľa § 21 Zákona,
- právo na opravu osobných údajov podľa § 22 Zákona, poprípade obmedzenie spracovania podľa § 24 Zákona,
- právo na výmaz osobných údajov podľa § 23 Zákona,
- právo vzniesť námietku proti spracovaniu podľa § 27 Zákona,
- právo na prenositeľnosť údajov podľa § 26 Zákona,
- právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo email prevádzkovateľa uvedený v čl. III týchto podmienok.
- Ďalej máte právo podať sťažnosť u Úradu pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.
VII.
Podmienky zabezpečení osobných údajov
- Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.
- Prevádzkovateľ prijal technické opatrení k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk osobných údajov v listinnej podobe, najmä heslá, antivírový program. Disponujeme modernými technickými a bezpečnostnými mechanizmami zabezpečujúcimi ochranu spracovávaných údajov pred neoprávneným prístupom alebo prenosom, pred ich stratou alebo zničením, alebo iným možným zneužitím.
- Prevádzkovateľ prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené osoby.
VIII.
Záverečné ustanovenia
- Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.
- S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom internetového formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzujete, že ste oboznámený/oboznámená s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.
- Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Vám zašle novú verziu týchto podmienok na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste prevádzkovateľovi poskytol/la.
Účel spracovávania osobných údajov, právny základ spracovávania osobných údajov, doba uchovávania osobných údajov.
Vaše osobné údaje budú spracovávané na základe osobitných právnych predpisov a účelov.
Názov spracovateľskej operácie | Účel spracovávania osobných údajov | Kategória osobných údajov | Právny titul spracovávania | Doba uloženia údajov | Ďalší príjemcovia |
Spracovanie osobných údajov na základe objednávky v e-shope | dodanie tovaru alebo poskytnutie služieb | meno, priezvisko, titul, dodacia adresa, fakturačná adresa, e- mail, telefón | zmluvný vzťah – plnenie zmluvy | Do ukončenia doby počas ktorej jemožné reklamovať tovar, t.j. dva roky | Prepravné spoločnosti zabezpečujúce dopravu tovaru |
Vystavovanie faktúr a ich archivácia | zákonom stanovená evidencia | meno, priezvisko, titul, dodacia adresa, fakturačná adresa, e- mail, telefón | povinnosť v zmysle platnej právnej úpravy | 10 rokov | daňový úrad, obecné a mestské úrady, Slovenská pošta, iný oprávnený subjekt |
Registrácia zákazníckeh o účtu | evidencia osobných údajov klienta pre ďalšie objednávky, ktoré je takto rýchlejšie možno uskutočniť | meno, priezvisko, titul, dodacia adresa, fakturačná adresa, e- mail, telefón | súhlas dotknutej osoby s registráciou | 10 rokov | údaje nie sú ďalej poskytované |
Evidencia obchodných partnerov | Informácie o obchodných partneroch spoločnosti | meno, priezvisko, e- mail, telefón | oprávnený záujem prevádzkovateľa osoby | uchovávať vo forme, ktorá umožňuje identifikáciu DO, kým je to potrebne na účely obchodnej transakcie | zmluvné strany, partneri pri realizácii projektových činností, orgány štátnej správy, verejnej moci |
Evidencia reklamácií | informácie o uplatnení reklamácie a jej vybavení | titul, meno, priezvisko, adresa, IBAN, telefón, e- mail | zákonná povinnosť prevádzkovateľa | 5 rokov | orgánom obchodnej inšpekcie v rámci ochrany spotrebiteľa |
Evidencia práv dotknutých osôb | Vybavovanie žiadostí fyzických osôb smerujúcich k uplatňovaniu ich práv | titul, meno, priezvisko, adresa a iné osobné údaje, ku ktorým sa vzťahuje uplatňované právo dotknutej osoby | zákonná povinnosť prevádzkovat eľa | 5 rokov odo dňa vybavenia žiadosti | orgány štátnej správy, verejnej moci a verejnej správy podľa príslušných právnych predpisov |
Vybavovanie sťažnosti dotknutých osôb | učelom spracúvania je podanie fyzickej alebo právnickej osoby, ktorým sa domáha ochrany svojich práv alebo právom chránených záujmov o ktorých sa domnieva, že boli porušené | bežné osobné údaje, ďalšie údaje nevyhnutné na preverenie podnetu | zákonná povinnosť prevádzkovat eľa | 5 rokov po ukončení alebo zániku povinnosti | orgány štátnej správy, verejnej moci a verejnej správy podľa príslušných právnych predpisov |
Evidencia odstúpení od zmluvy | informácie o uplatneníodstúpenia od zmluvy a jej vybavení | titul, meno, priezvisko, adresa, IBAN,telefón, e- mail | plnenie predzmluvných vzťahov | 3 roky | v prípade kontroly SOI |
Vybavovanie otázok zákazníkov | poskytovanie informácií klientom | titul, meno, priezvisko, e- mail, telefón | plnenie predzmluvný ch vzťahov | 1 mesiac | údaje nie sú ďalej poskytované |
Získavanie údajov vyplnených formulároch | zbieranie údajov (odpovedí) návštevníkom za účelom skvalitnenia poskytovaných služieb | definované súv jednotlivýc h formulároch | súhlas dotknutej osoby | do odvolanie súhlasu max. však 2 roky | Google (pre Google Docs), |
Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 23.10.2020